კრიტერიუმები | 1- 4 ქულა | 5-6 ქულა | 7-8 ქულა. | 9-10 ქულა. |
მოსმენა. | ვერ გებულობს კითხვას. შესაბამისად ვერ პასუხობს. | უჭირს კითხვის დასმა, ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს. | ძირითადად სვამს კითხვებს და ლაპარაკობს შეცდომით. | მოსწავლე იცნობს სამიზნე ქვეყნის კულტურულ რეალობას. |
ლაპარაკი. | არ გააჩნია ლექსიკური მარაგი. | აქვს გარკვეული ლექსიკური მარაგი. | აქვს საკმარისი ლექსიკური მარაგი. | მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო უნარ-ჩვევებს. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა. |
წერა. | ვერ ფლობს წერის უნარ-ჩვევებს. | ნაწილობრივ ფლობს წერის უნარ-ჩვევებს. ხშირად უშვებს შეცდომებს. | დამოუკიდებლად შეუძლია წერა მაგრამ დროდადრო ჭირდება დახმარება. | მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მცირე ზომის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა. |
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment